VYHODNOTENIE PRÁZDNINOVÉHO ČÍTANIA -

„Najaktívnejší čitateľ “  21. - 25. október

 

  
S pojmom čitateľská gramotnosť sa dnes stretávame už hádam na každom kroku. Počuť o nej z médií, čítame o nej v novinách . Čitateľská gramotnosť to nie je len zvládnutie techniky čítania. Základom  je naučiť žiakov čítať s porozumením – textu porozumieť, vnímať ho a pochopiť, vedieť prerozprávať, odpovedať na otázky, orientovať sa v texte. A práve  prázdniny sú najlepší čas na čítanie kníh. Naši žiaci trávili voľné chvíle s knižkou v ruke. Knižka sa stala ich kamarátkou  u starkej na prázdninách, v aute, keď cestovali na dovolenku ...  Pani riaditeľka si pozvala žiakov 2.- 4.ročníka do školskej knižnice, kde sa s nimi porozprávala o knižkách, ktoré čítali počas prázdnin. Najmladším žiakom -  druhákom, priblížila, kedy  bola knižnica otvorená, ukázala  im aj kroniku, v ktorej boli fotografie otvorenia školskej knižnice. Najlepší čitatelia, ktorí prečítali počas letných prázdnin najviac kníh, svojim spolužiakom porozprávali o prečítanej  knižke. Boli sme veľmi milo prekvapení, ako dokázali pútavo rozprávať. Všetci žiaci, ktorí prezentovali svoju knihu, boli pochválení pani riaditeľkou, ktorá neskrývala svoju radosť.

Najaktívnejší čitatelia:

2.A -  Svoradová , 2.B - Šalamon, 2.C - Pivková,  Zöld,

3.A – Jaraba, 3.B – Miadoková,  3.C – Ďurišová

4.A – Hanková, Stanciuová,  4.B –Bičanová

                 

                                                                                                                     fotky...